O nas - FanTOUR

Zespół

Sebastian - O nas

Sebastian Wiewiórka

Podróże kocha od zawsze. Najbardziej te egzotyczne, w najdalsze zakątki świata, aczkolwiek w Europie też ma swoje miejsca na Ziemi.
Jest mistrzem w wynajdowaniu tanich lotów i najlepszych opcji transportu. Ma bzika na punkcie podróżniczych apek, gadżetów i sprzętów pierwszej i każdej kolejnej potrzeby podróżnika. Z nim po prostu nie da się zginąć.
Po 15 latach rozstał się z posadą w amerykańskiej korporacji i postanowił wykorzystać swoje doświadczenia, zarówno te zarządczo-logistyczne jak i podróżnicze, pomagając innym odważyć się poznawać świat.
Agencja Turystyczna FanTOUR powstała już w 2009 roku. Od 2017 Sebastian kontynuuje rodzinną tradycję, poszerzając zakres jej działania z lokalnego na światowy. FanTOUR to już nie tylko apartamenty nad polskim morzem. To także azjatyckie klimaty czy weekendy w Europejskich stolicach.
Wszystkie polecane destynacje przetestował na własnej skórze. Odwiedził prawie 50-siąt krajów. W każdym odnalazł coś wyjątkowego, czym może podzielić się z innymi.
Wierzy, że tylko to co robimy z prawdziwą pasją będziemy potrafili zrobić naprawdę dobrze.

Asia - O nas

Joanna Wiewiórka

Boi się latać, jednak żadne startowanie, turbulencje i lądowanie nie powstrzymają jej przed podróżowaniem. Jest wścibskim turystą. Dopytuje, grzebie, zagląda w każdy kąt. Jest zbieraczem kulturowych ciekawostek. Najbardziej intrygują ją miejsca pełne legend, mitów i lokalnych tradycji. Promuje odpowiedzialną turystykę, dbającą o środowisko naturalne i lokalne społeczności.

Putu - O nas

Putu

Indonezja Bali, Lombok, Nusa Penida i Jawa. Wyspy zna jak własną kieszeń. Świetnie mówi po angielsku, posiada własne biuro podróży na Bali. Potrafi zorganizować wszystko. Kocha Polaków. Gościł nawet kilku polskich celebrytów. Na pewno się nimi pochwali przy pierwszym kontakcie.

Satiman Sumatra - O nas

Satiman

Indonezja Sumatra. Sumatra to jego dom. Po angielsku komunikuje się bez problemu. Prowadzi lokalne biuro podróży. Wie dużo o okolicy, zawiezie, dowiezie, odbierze z lotniska. Sumatra to ogromna wyspa, jednak Satiman wie o niej wszystko. Jest niezawodny. Sprawdziliśmy na własnej skórze.

Teddy - O nas

Teddy

Indonezja Archipelag Mentawai. Teddi jest morskim ratownikiem. Jeżeli chcecie zanurkować lub spróbować surfingu jest idealnym kandydatem na przewodnika. Jest też potomkiem plemienia Mentawai. Tu testowaliśmy jego umiejętności. Zabrał nas do najprawdziwszego domu plemiennego i pokazał jak żyją Mentawai w XXI wieku. A żyją jak w zupełnie innym wieku.

Wróbel - O nas

Paweł Wróblewski

Malarz, Muzyk i Włóczęga. Absolwent malarstwa na gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Obecnie mieszka u podnóża gór Knockmealdown w Irlandii. W 2009 wydal książkę “Do ciepłych krajów“ opisująca samotna wyprawę rowerowa z Maroka do Demokratycznej Republiki Konga. Obecnie na etapie przygotowań do kolejnej przygody – odwiedzenia wszystkich wysp wokół Irlandii na samodzielnie zbudowanym, tradycyjnym, polinezyjskim trimaranie.

Nasza Misja

Naszą misją jest pomaganie innym poznawać świat i siebie samych przez podróżowanie.

Przez 15 lat pracowaliśmy w międzynarodowej korporacji ledwo znajdując czas między obowiązkami służbowymi na zaplanowanie 26 dni dostępnego urlopu. Znajdowaliśmy go kosztem spotkań z przyjaciółmi, kosztem snu, kosztem innych rozrywek. Tego wysiłku chcemy Wam zaoszczędzić. Chcemy zaplanować podróż za Was. Chcemy zorganizować Wam idealne wakacje. Chcemy, żebyście wykorzystali Wasz urlopowy czas co do ostatniej sekundy.

Ograniczony czas urlopu jest na wagę złota. Odpowiednie planowanie pomaga ten czas wykorzystać najlepiej jak to możliwe. Nie ma chyba nic gorszego niż  marnowanie cennego czasu na błądzenie w poszukiwaniu atrakcji, czy na nudzenie się, kiedy jedynie kilka kilometrów dalej znajdują się prawdziwe cuda.

Chcemy też, żebyście nie musieli podporządkowywać się kilkunasto czy kilkudziesięcioosobowej grupie, stając na baczność w umówionym miejscu o umówionej porze. Na Waszych wakacjach nie będzie chorągiewek, za którymi musicie stadnie iść. Będziecie zwiedzać w swoim tempie. Będziecie zatrzymywać się na posiłek wtedy, kiedy będziecie mieli na to ochotę. Organizujemy wakacje tylko i wyłącznie dla WAS, biorąc pod uwagę jedynie Wasze, indywidualne potrzeby.

Naszą misją są Wasze wymarzone wakacje.

Nasze Doświadczenie

Podróżujemy od 15 lat. Nie wysyłamy gości tam, gdzie sami nie sprawdziliśmy warunków i o czym sami nie potrafimy opowiedzieć. Zdjęcia mamy tylko i wyłącznie własne. Widzieliśmy już sporo (ponad 50 krajów na liczniku), ale nie przestajemy podróżować. Jeżeli nie mówicie po angielsku jesteśmy do dyspozycji jako Wasi osobiści tłumacze i przewodnicy. To też potrafimy, ponieważ nie podróżujemy tylko, żeby odpocząć. Poróżujemy żeby poznać świat.

Zanim zaczęliśmy to robić zawodowo, pomagaliśmy organizować wyjazdy naszym znajomym i rodzinie. Mamy w dorobku wychowanych na naszej piersi zapalonych podróżników. Zdołaliśmy zainspirować podróżowaniem wielu znajomych, a poprzez media społecznościowe i prelekcje, także nieznajomych.  Pomagaliśmy zaplanować urlopy, doradzaliśmy gdzie jechać, biorąc pod uwagę indywidualne preferencje i nasze własne doświadczenia. To, co początkowo było naszym hobby, stało się życiową misją i możemy się pochwalić sporą grupką naszych ‘podróżniczych dzieci’, rozkochanych w podróżach tak samo jak my. Jesteśmy z nich bardzo dumni.

Postanowiliśmy poświęcić się w 100% rozprzestrzenianiu podróżniczego bakcyla na większą skalę.

Pasja

Od tego się wszystko zaczęło. Podróżujemy z pasją. Każda nasza podróż uczy nas czegoś nowego. Z całego serca podpisujemy się pod bardzo popularnym sloganem, że podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze i stajemy się bogatsi. Tą pasją zaraziliśmy już wielu naszych znajomych.  Tą pasją chcemy zarażać Was.

Z podróży na podróż odkrywaliśmy, że poznawanie innych kultur, zwyczajów, krajobrazów, obcowanie z nowymi ludźmi poszerza bardzo nasz światopogląd, rozwija charaktery, otwiera oczy na nowe doświadczenia, pokazuje inne sposoby na życie, pomaga zrozumieć co jest ważne, co nieco mniej. Przekonaliśmy się, że podróże naprawdę kształcą.

Żyjemy właściwie od podróży do podróży. Nieistotne, czy musimy przebyć osiem czy osiem tysięcy kilometrów.  Jednego jesteśmy pewni: nigdy nie przestaniemy podróżować.

FanTOUR to nie tylko firma. FanTOUR to pasja.

Wpis do rejestru organizatorów turystyki i zabezpieczenie

Jesteśmy organizatorem turystyki i przedsiębiorcą ułatwiającym nabywanie powiązanych usług turystycznych.

Wpis do UFG przez Urząd Marszałka Województwa Pomorskiego pod numerem ewidencyjnym 24071.